Nieuwe artikelen

Het belang van een telefoon in een bedrijf

Het aannemen van de telefoon, noties opschrijven en de agenda zijn belangrijk binnen een organisatie. Klanten hebben doormiddel van de telefoon contact met een bedrijf en maken ook afspraken met behulp van de telefoon. Het is dus zeer belangrijk dat de telefoontjes goed worden afgehandeld en duidelijk verlopen.

Zodra de baas binnen de organisatie of een afdeling geen tijd heeft om een telefoon op te nemen of niet aanwezig is, is het belangrijk dat er een telefoon notie wordt achtergelaten. In veel bedrijven wordt op de telefoonnotie alleen de naam en telefoonnummer achter gelaten en dit is natuurlijk niet handig.  Zo weet de gene die de telefoontje moet afhandelen nietwaar het over gaat. Het is handig om in een telefoonnotie te vermelden wat de naam van de beller is, eventuele bedrijfsnaam, telefoonnummer, onderwerp, actie en naar wie gebeld moet worden. Het is dus zeer belangrijk om goede telefoon noties te hebben. Ook is de bereikbaarheid in een organisatie erg belangrijk. Het is belangrijk dat een bedrijf optimaal bereikbaar is voor haar klanten. Uit onderzoek is gebleken dat er minder omzet wordt gedraaid in een organisatie door slechte bereikbaarheid. Elke telefoongesprek binnen een bedrijf heeft waarden. Een nieuwe telefoontje kan voor een extra klant zorgen, het kan ook zijn dat een bestaande klant belt en graag nog een dienst van de organisatie wilt. Ook wilt u natuurlijk dat de klanten tevreden zijn, als het bedrijf niet opneemt kan dit voor irritatie zorgen en zo kunt u uw klant kwijtraken.

 Optimale bereikbaarheid in uw organisatie kunt u hebben doormiddel van een telefoonservice. Het bedrijf Bizziphone is een organisatie die al meerdere jaren ervaring heeft en beschikt over professionele telefonistes. Zij zorgen ervoor dat een bedrijf gedurende de dag bereikbaar is voor haar klanten en zij worden ook op een professionele manier geholpen. Meer informatie over een telefoonservice kunt u vinden op de website van het bedrijf: www.bizziphone.com.

 

http://www.bizziphone.com/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Gratis-artikel-plaatsen.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Waarom kiezen voor een VoIP-oplossing met PBXcomplete?

Waarom kiezen voor een VoIP-oplossing met PBXcomplete? In de snel veranderende bedrijfswereld is efficiënte communicatie essentieel voor succes. Ondernemingen zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun communicatie efficiënter, betrouwbaarder en kosteneffectief te maken. Een van de modernste technologieën die dit mogelijk maakt, is VoIP (Voice over Internet Protocol). In dit artikel bespreken we de voordelen van een VoIP-systeem en waarom PBXcomplete de beste keuze is voor uw bedrijf. Wat houdt een VoIP-systeem precies in? VoIP, ofwel spraak via internet, maakt het mogelijk om telefoongesprekken te voeren via een internetverbinding in plaats van via de traditionele telefoonlijnen. Dit systeem vervangt de klassieke PBX (Private Branch Exchange), waarbij de infrastructuur volledig draait op internet, zonder de noodzaak van fysieke telefoonlijnen. Wat zijn de voordelen van VoIP 1. Verlaging van kosten Goedkopere gesprekken: Aangezien gesprekken via internet verlopen, zijn de kosten, vooral bij internationale gesprekken, aanzienlijk lager. Geen hoge investeringen in apparatuur:

Gepubliceerd door Gratis Artikel Plaatsen.nl