Kies ervoor om een professionele animatie te laten maken door een specialist

Zoek je een manier om jouw boodschap op een originele wijze over te brengen? Kies er dan voor om een video of animatie geheel op maat te laten maken. Dan is het inschakelen van een professioneel bedrijf wel iets voor jou. Bij Playforward kun je een professionele animatievideo laten maken. Ze maken een creatief script van wat past bij jouw bedrijf. Dit alles wordt gedaan aan de hand van een unieke stijl die het bedrijf heeft. Zo kun je bijvoorbeeld een animatie laten maken die processen uitleggen, brand animaties die je merk ontleden en een animatie van het nieuwe jaarplan. Dit wordt opgeleverd binnen één maand met behulp van een goede planning. Als laatste weet je direct hoeveel dit je allemaal gaat kosten. Playforward geeft een duidelijk beeld van alle kosten en wat je hiervoor terugkrijgt.

Een animatievideo brengt jouw boodschap goed over

Jouw dienst of product op een originele wijze presenteren? Denk dan aan laten maken van een animatievideo door Playforward. De perfecte tool om jouw boodschap aan de doelgroep uit te leggen. Daarnaast is dit ook een manier om ze te enthousiasmeren voor de producten of diensten die je aanbiedt. Ook het uitleggen van een proces of een beleidsplan komt beter over als je een animatie gaat laten maken. Je gaat daarnaast naar Playforward voor de productie van een video, interactieve video of drone video. Bij een interactieve video wordt de kijker betrokken in het verhaal. Zo is het mogelijk om verschillende routes door het verhaal te volgen of meerkeuzevragen in de video toe te voegen.

Wat is het proces als je een animatievideo gaat laten maken?

Laat je een animatievideo maken door Playforward? Dan is het mogelijk om de animatievideo al binnen een maand te ontvangen. Dit garanderen zij met behulp van een strakke, wekelijkse planning. Zo bestaat week één uit brainstormen en het vormen van het script. Tijdens de brainstorm wordt er gekeken naar jouw ideeën. Vervolgens worden deze omgezet in een script. In week twee wordt de animatie die je gaat laten maken uitgewerkt op een storyboard. Hierop wordt het verhaal van de boodschap duidelijk. Daarna wordt in week drie de animatievideo uitgewerkt. Hier worden bijvoorbeeld geluidseffecten, muziek en een voice-over toegevoegd. Als laatste wordt in week vier de animatie die je hebt laten maken voorzien van jouw feedback. Dit alles zorgt voor de best mogelijke kwaliteit van animatievideo’s.