Gratis Artikel Plaatsen
Image default
Aanbiedingen

Als de supermarkt bij je thuis is: website voor een bezorgservice

website bouwer Belgie

Een taak

Ontwikkel een ontwerp, implementeer en start een online winkel, ontwikkel een persoonlijk account voor een productverzamelaar. De supermarktketen is een grote winkelketen die werd opgericht in 1993 en vandaag de dag meer dan 30 winkels heeft die dagelijks meer dan 50 duizend klanten bedienen.

Invoering

Het digitale tijdperk heeft ons leven veel gemakkelijker gemaakt, maar heeft een stempel gedrukt op ons dagelijks leven. Om een ​​opleiding te volgen, te werken, met vrienden te kletsen of te winkelen, hoef je nergens heen, autorijden of zelfs maar opstaan ​​van de bank. Naar de winkel gaan is een traditionele en soms erg vervelende bezigheid. U moet producten op verschillende schappen kiezen, in de rij staan ​​bij de kassa, een of twee keer per week zware tassen naar huis dragen. In de moderne realiteit is de gebruikelijke reis naar de winkel voor boodschappen optioneel geworden – nu kunt u de levering rechtstreeks vanaf uw smartphone bestellen.

De belangrijkste taken van elke service voor de levering van producten zijn het demonstreren van de goederen, het ontvangen en ophalen van de bestelling en het bezorgen aan de koper. Om deze service productief te laten werken, moet u rekening houden met belangrijke punten:

Gemak voor mobiel – het aantal mobiele apparaten en mobiel verkeer groeit elk jaar. Veel mensen hebben al genoeg smartphones met mobiel internet en wifi thuis. Als uw site niet is aangepast voor smartphones, verliest u een aanzienlijk deel van uw klanten;

Zoeken en navigeren – Mensen willen snel een product vinden en op basis van meerdere criteria.

Laadsnelheid van de site – mensen willen niet lang wachten tot de site is geladen, ze gaan gewoon naar concurrenten.

De supermarktketen is een grote winkelketen. Het belangrijkste verkeer van klanten, wat logisch is, zijn hun fysieke supermarkten. Zoals u weet, moet u, om te groeien en zich in het bedrijfsleven te ontwikkelen, met de tijd meegaan en een perspectief voor de toekomst zien. Gezien de huidige situatie besloot het management van het bedrijf om de levering van producten vanuit hun winkels zelf te starten. De vertegenwoordigers van de klant waren gefocust op het werken aan dit project en wij stonden klaar om hen hierbij te helpen. Tijdens de bijeenkomst verzamelden ze gedetailleerde informatie over het project. We kregen te horen wat ze willen zien op de site, hoe de online winkel zou moeten functioneren, hoe kopers en bezorgers ermee zullen omgaan, we hebben de lijst met pagina’s en functionele kenmerken besproken en geselecteerde referentiesites.

Primaire vereisten:

  • een ontwerp ontwikkelen;
  • een online winkel lanceren;
  • ontwikkel een persoonlijk account voor een productverzamelaar.
  • Design ontwikkeling

Website-ontwerp is niet alleen een mooie uitstraling, het is ook een functionele tool. Bij het ontwikkelen van een website-ontwerp moeten we uitgaan van de taken van de bron en hoe het voor mensen handiger is om deze te gebruiken. Dan zullen we niet teveel doen en de juiste site krijgen die bezoekers en conversies zal genereren.

Het doel van onze site is om de verkoop te maximaliseren. U moet de goederen van de voordelige kant laten zien en hen aanmoedigen om te kopen.

Het website-ontwerp houdt rekening met alle bedrijfskleuren en voldoet volledig aan het merkboek van het bedrijf.

Startpagina

Vanaf de eerste seconden dat we op de site zijn, moet het duidelijk zijn wat we bieden. Product, service of andere. Een bezoeker beslist in slechts 5-10 seconden om op de site te blijven of niet. Daarom is het niet de moeite waard om de hoofdpagina te overladen, de nadruk moet liggen op het meest basale commerciële voorstel. Correcte en begrijpelijke navigatie is ook een belangrijk punt voor de bezoeker om op onze site te blijven.

Catalogus

Voor snelle toegang tot de secties van de catalogus op de hoofdpagina voor het gemak van de gebruiker bevindt zich in de grote knop “Productcatalogus”. Wanneer u erop klikt, wordt de hoofdpagina naar rechts verschoven, een lijst met productcatalogussecties verschijnt aan de linkerkant. Cataloguspagina’s zijn blokken met productcategorieën. De goederencatalogus is uitgebreid, als we naar beneden scrollen, krijgen we toegang tot de rest van de secties.

Sectie “Groenten, fruit, bessen”

De productrubrieken bevatten productkaarten. Standaard ziet de gebruiker de afbeelding, titel en prijs van het product. Wanneer u de muisaanwijzer over een van de producten in de catalogus beweegt, wordt het geselecteerde venster gemarkeerd met een grafische markering. Er zijn knoppen “snelle weergave” en “toevoegen aan winkelwagen”, de mogelijkheid om de hoeveelheid (kg, stuks) te selecteren. Aan de linkerkant is er een filter om op specifieke parameters te zoeken.

Persoonlijk account van de koper

Het persoonlijke account is beschikbaar voor geautoriseerde gebruikers en dient om de status van bestellingen te volgen, de geschiedenis in te zien, documentatie te bekijken. In het persoonlijke account (hierna LC genoemd) volgt de gebruiker de link in de header van de site, die verschijnt na autorisatie (in plaats van de “Login” knop). Op de LC-pagina zijn er secties: persoonlijke informatie, favorieten, bestelgeschiedenis, profielen, aanmelden voor de nieuwsbrief.

Mobiele versie

Op de bank zitten winkelen is de laatste jaren een populaire bezigheid geworden. En het is handiger om dit te doen terwijl u een smartphone of tablet vasthoudt in plaats van een laptop. Bovendien hebben veel internetgebruikers helemaal geen laptops en vaste pc’s, maar hebben ze genoeg van hun gadget om te surfen. Daarom is het hebben van een mobiele versie van uw website een must. De mobiele versie moet up-to-date informatie van de site weergeven, de autorisatie mogelijk maken van gebruikers die al zijn geregistreerd in de volledige versie van de site. Het ontwerp van de mobiele versie moet correct worden weergegeven op zowel mobiele telefoons, waarvan de weergavegrootte extreem klein is, als op andere draagbare apparaten. Kleuren, lettertypen en branding moeten overeenkomen met de volledige site. Alle gegevens die op een mobiele site worden weergegeven, moeten in één kolom worden weergegeven zodat ze gemakkelijk kunnen worden bekeken en zodat u niet in de breedte hoeft te scrollen.

Resultaat

Op dit moment is de site volledig functioneel. Het management van de supermarktketen nam het werk aan de implementatie van de functionaliteit volledig op zich, nam nota van de kwaliteit van de implementatie, kreeg volledige instructies over het werken met de site, was tevreden met het resultaat en mikte op verdere samenwerking.

https://www.webdeveloper.today/2022/11/seo-for-company-name-and-domain-via.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html